26 februari

Ohh så skönt det var med helg! Och en mjukstart på veckan har det varit också. Och det bästa är att jag är ledig imorgon. Eller ledig och ledig... Inläsningstid kallas det.

Ibland känner jag lite otroligt oanpassad till arbetslivet då jag älskar 4 dagars veckor! Min "jobbdag" så att säga i skolan kan inte heller överstiga 5 timmar mellan 10-15 för då blir jag som ett vrak. Att tro att man ska kunna anpassa sig till arbetslivet på dessa primisser är ju som ett stort skämt. Jag antar och hoppas dock att det blir en vana - som denna vana jag fått nu med detta underbara schema!

Nu borde snabeldraken rastas för jag har mer grus inne i rummet än det finns ute på gångvägarna... Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0