skalman? Yes Indeed

Jag tror jag börjar förvandlas till skalman.... Det jag helst vill göra är att ligga i sängen och stirra i taket. Så blir det alltid då man har mycket att göra. Och det kan man verkligen säga att jag har... Föresatsen att börja plugga i tid på kurser är alltid god i början men sedan faller man för frestelser under tidens gång. Dock var frestelsen inte jätte stor och kan inte ens ses som en frestelse. Jag pluggade nämligen istället till jägarexamen!

Och jippie hurra duktiga mig som klarade mig!

Dagarna har sedan passerat i revy då jag ådrog mig en dunderförkylning som övergick i tandvärk. Buhu stackars mig - dock väldigt bra ursäkt till att inte plugga! Detta har nu resulterat i ett berg av saker att göra som jag tänkte fortsätta ignorera till på måndag! Men vem klagar ? Inte jag för idag har jag ätit riktig mat och inte kräm! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0