Pirrigt!

Idag är ingen vanlig dag för det är emma's födelsedag hurra hurra hurra!

Dagen till ära har jag skrivit tenta - gick bättre än jag trodde så nu är det bara invänta resultatet. Mamma har kokat ihop en överraskning åt mig som jag hoppas blir trevlig annars ska jag sluta prata med henne! Utlovat just nu är att jag kommer bli mätt - stor potential tycker jag. Utöver detta ska jag befinna mig på uppsala centralstation kl 16:20 vid en biljettautomat och invänta nästa ledtråd. Pirrig i magen!

- för att utnyttja mina nya kunskaper kan jag meddela att jag nu har ett sympatikus påslag. I klartext har min storhjärna registrerat att jag är nervös och skickar då ut signaler till sympatiska nervsystemet som tex höjer pulsen och skapar pirret i magen. Intresseklubben antecknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0